דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שואב אבק רובוטי - שואב העתיד 

מאת    [ 20/12/2011 ]

מילים במאמר: 308   [ נצפה 3340 פעמים ]

אף אחד אינו אוהב לעבוד קשה, ושאיבת אבק היא אחת המטלות שנוטים להימנע ממנה מפאת העצלנות. אך אלו מאיתנו שמזניחים את שואב האבק חיים בסביבה שלא רק נראית לא טוב, אלא יכולה להזיק לבריאותם. טפיל בשם קרדית האבק גורם לאלרגיות קשות אצל בני אדם הרגישים לחומרים שהוא מפריש לדרכי הנשימה שלהם, ויכול לגרום לאי נוחות מתמשכת במקומות מאובקים. כדי לחסוך מאמץ הומצא שואב אבק רובוטי, אשר חוסך את פעולת השאיבה הידנית ומקל על שאיבה של שטחים נרחבים.


לא רק הרצון לחסוך בזמן מהווה סיבה טובה לרכוש שואב אבק רובוטי. המכשיר יכול להוות פתרון גם לאנשים בעלי מוגבלויות, אשר אינם יכולים לשאוב את האבק באמצעות המכשירים המסורתיים המצריכים תנועה פיזית בבית. בנוסף מדובר במכשיר אידיאלי למקומות עבודה בעלי שטח גדול. במקומות כאלו יכול שואב אבק כזה לחסוך כסף רב שהיה הולך על שירותי ניקיון אשר עושים שימוש בשאיבת אבק ידנית.


שואב אבק רובוטי הוא מכשיר קל לשימוש, המצוייד במסך LCD שמאפשר לקבל הודעות חיוניות כמו למשל תקלות. באמצעות הצג ניתן להפעיל בקלות את כל התוכניות בהן מצוייד שואב האבק הרובוטי ולתפעל אותו בצורה פשוטה. באמצעות תכנות זמנים משוכלל אפשר לקבוע מתי יתחיל שואב האבק בפעולתו באופן אוטומטי. באופן כזה יכול שואב אבק רובוטי לפעול מבלי שתצטרכו כלל להיות באותו רגע במקום. לדוגמא, ניתן לתכנת את שואב האבק כך שיפעל לאחר שעות העבודה במשרד, או אם מדובר בבית פרטי להפעילו בשעות הבוקר כאשר בני הבית נמצאים בעבודה ובלימודים.


שואבי אבק רובוטיים מצויידים בחיישנים אשר מאפשרים להם לזהות לכלוך ברחבי הבית. ככל שמספר החיישנים רב יותר יכול שואב האבק לבצע פעולה יסודית יותר ולהבטיח בית נקי יותר. ישנם דגמים של שואב אבק רובוטי אשר מצויידים בין השאר בפילטר אנטי בקטריאלי מתקדם, המורכב מחלקיקי כסף טעונים. פילטר זה מגביר את יעילות הניקוי ומשפר את איכות האוויר בבית, לרווחת הדיירים. סיבות אלו הופכות את המכשיר לפתרון אידיאלי לכל מי שמבקש בית או משרד נקיים ובריאים.

חברת דרונט בניית אתרים, הוקמה בשנת 1999 ע"י צוות מקצועני בתחום האינטרנט, במטרה לספק לקהל יעד רחב, שרותי בניית אתרים, עיצוב, שיווק וקידום אתרים במנועי חיפוש בהתאמה מלאה לצורכי הלקוח. בחברה מועסקים כ-120 אנשי מקצוע ובינהם מתכנתים, מנהלי פרויקטים, אנשי תמיכה ומעצבים, כך שכל הפתרונות ללקוחותינו ניתנים במסגרת החברה. אודות לפלטפורמה ייחודית, פרי פיתוח של דרונט, ביכולתנו לספק פתרונות איכותיים, במחירים הנותנים את הערך הגבוה ביותר עבור השקל וכל זאת בזמני שיא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב